Düşünün;

Hayatta bizim önümüze bir bardak koyup ya yarısı dolu dediler ya da yarısı boş diye öğrettiler ama kimse boş bir bardağın doldurulacağını öğretmedi... Bu bir haylaz tarifidir (...) burada süslü laflar boyalı insanlar maskeli yüzler yok !!! Hayatta gerçek diye bildiğimiz şeyler bize öğretilen davranışlar mı yoksa birilerinin biçtiği karaktere söylenen yalanlar mı !? Acaba gerçek diye bir şey var mı !?

8.18.2012

Kelime Tüccarı;


Lanet Işıkları
 Karanlığı bilirim. Gecelere hakim kılınan ışıkların olmadığı, kahkahaların süs püsünden uzakta, gözlerin hatırımıza dahi uğramayacağı rüyaların en dipsizliğinde, bir ben ve ben olmama inat bensizliğe hakim olunan saatlerin efsunlu sesi. Çok mu cahildim bu kalabalık yığınlarının arasında? Maske takmayı unutmuşum, yalan dedikleri aldatma, kandırma sözlerini ruhlarıma nişan diye nakşetmemişken; zoraki gülme yerine tebessüm, zevk yerine saygının sevgiye yad olduğu bir coğrafyada esen rüzgar olmak? Hayatta sayılara değer vermemişken daha anlamıyorum kimse de anlatmıyor. Sayıların şerefi ve onuru yoktur baki olan verilen yeminler ve sözlerdir. Kaç kişi yatağında, kaç kadeh midende, kaç kuruşluk ruhun varken elinde ki tabak kaç kuruşuna, o kuruşlar kaç kişinin alnına, o alına değen kaç annenin dudağında bir dua yahut bir tuzlu sudan ibaret. İnsan mı insan görmüştüm lakin burası dile dahi alınmayan insan bahçesi olsa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder